Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.05.2008 10:26 - Без граници
Автор: coffeen Категория: Други   
Прочетен: 2043 Коментари: 2 Гласове:
0



Отдавна не бях виждала цяла група от млади хора толкова весели и щастливи. Всички те се усмихваха, докато си общуваха, изглеждаха пълноценно. Те бяха с увреден слух и говор, но комуникацията с жестове изглеждаше безпрепятствена и някак естествена, по-раздвижена. Прииска ми се да мога да им кажа нещо, въпреки че само минавах край тях, но не знаех езика им. Изглеждаха пълноценни и удовлетворени от това, което са. Радваха се изключително много, трудно ми беше да разбера защо точно, но беше заради тях самите - че успяват.
Твърде лесно и глупаво е да сме тъжни; какво на мен толкова ми е дотегнало, какво съм се загрижила. Почувствах се безплътно там до тях, както често напоследък - като призрак, който всеки миг ще се разтвори в пространството. Просто не стоя така силно, отчетливо и сигурно, а на вид съм здрава и силна. Загубвам се, някъде другаде съм, иска ми се да замина отвъд. От мен е изтръгнато всяко доверие, всички реакции прекалено са остри. Всичко се е случило по цивилизован начин, не е бил брутален, но последствията още никой не ги знае. Затова няма как да се отдам, много е студено отвътре. Засипана с пясък, и той и тя ме гледаха хладно




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Благодаря ти,
05.05.2008 11:52
кратко, но пълно със смисъл.
Аз винаги съм се възхищавала на такива хора, когато се усмихват.
:-)
цитирай
2. rotazia - Толкова съм някаква никаква, пр...
17.05.2008 17:18
Толкова съм някаква никаква , празна ,обезсмислена , загубила представа за нещата , че се чудя как така онзи ден надрасках ''Дъждовно кафе''? Мисълта ми без да иска се е усмихнала на света ...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: coffeen
Категория: Други
Прочетен: 658070
Постинги: 228
Коментари: 487
Гласове: 3744
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930