Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.05.2008 12:51 - Скалпел
Автор: coffeen Категория: Други   
Прочетен: 901 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 14.07.2008 00:22


 Моите истории си имат също двойно тълкувание, има тъжна страна - мога да ги разказвам и да ви дожалее, както на мен от много истории тук. Околните все повече тъгуват заради моите случки, за какво ли аз упорствам и също не потъгувам заедно с тях за мен самата. Другите обаче са далеч, отиват си, не искам да вярвам в техните присъди, защото аз оставам. Предстои ми нечувано щастие, много е близо.
 Веселата страна винаги ще я има, няма за нея какво да пиша, но пък Другата страна е съвсем различна и нея другите не виждат никога. Не видяха как убих не един и двама, с това, че отнех и последната им глътка въздух, защото те нямаха други желания освен мен. Но други винаги има, и колкото и да говорех, че не съм единствена и незаменима, исках да бъда. И бях. Голям успех, който обаче си е път към ада. Всички желания ми се изпълниха, с всички сили се стремях към тях, но това не стигна. Позволявайте на хората да правят това, от което имат нужда, не им замествайте стремежите, не сте вие всеки път отговорът на тяхното търсене. Никога не плачете за човек, който ви е изневерил, по-страшно е, когато той не иска да го направи това, повярвайте го. Вярно е, че няма по-голяма отмъстителност от верността. И те ми отмъстиха; ако не бяха, щяха да живеят още, ако не бях се месила с лечение, за което обаче те молеха. 
Човекът не е свободен, праотците са ни го писали и рисували, но илюзията е първото от всички удоволствия.




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rotazia - Много си падам по дълбокото, мно...
17.05.2008 17:10
Много си падам по дълбокото , многопластовото ,по трудното , сложното мислене , тук , в блога ти , ми хареса .
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: coffeen
Категория: Други
Прочетен: 658068
Постинги: 228
Коментари: 487
Гласове: 3744
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930