Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.05.2008 21:44 - Разтворител
Автор: coffeen Категория: Други   
Прочетен: 747 Коментари: 0 Гласове:
0



Всеки път се разтварях, не се чувствах отделно. Чувствах продължение. Всички жени разбират това. Нямат никаква власт. Вече не ме учудва как някой може да се събере с неподходящ наглед партньор. Всички подходящи продължават да ме усъмняват в лъчистото си щастие колкото и логично и истинско да стои. Хората са малки за любовта и щастието си в този свят, те са извън сметките и предначертанията, които правим. Толкова много ги има на тоя свят, просто ние не сме достатъчно.. Погледнахме се днес и разбрахме колко сме изядени от нея, толкова тихо беше в стаята, а гласът й, песента й стремглаво се разстилаха навред, улиците кънтяха и кварталът в този късен следобед изглеждаше уютен и светъл и покорен. Какво направи тя от нас, деца бяхме, и досега, как изтъка крехките ни тела. Само на милиметър под кожата и започва тя. Живее вместо мен, мен просто ме няма. А е толкова спокойно да живееш без нея. Но кой е спокоен - мъртвите.

И у нас я има предостатъчно, хората са ме сочели с пръст, задето се обичам - себе си или с някого, сочели са ме като последен престъпник безсрамен, защото се виждало от километри. Чувствала съм я като излята върху ми като от препълнено ведро. Но не й обръщам внимание, също като дишането е. Не ги забелязваме, но ако се концентрираме върху тези две неща и ги изпълняваме правилно или терапевтично, можем да се променим. Да се променим е ужасно трудно, но понякога незабелязано успяваме.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: coffeen
Категория: Други
Прочетен: 658689
Постинги: 228
Коментари: 487
Гласове: 3744
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930