Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.07.2008 00:30 - На полюса
Автор: coffeen Категория: Други   
Прочетен: 1451 Коментари: 4 Гласове:
0



Общуването без думи между мен и други жени е едно от най-удивителните неща, които ми се случват. Информацията се обменя за секунди само с поглед. Така още преди да сме се срещнали с една възрастна жена преди година, но чували от други хора една за друга, си казахме с очи нещата. Начинът по който тя ми стисна ръката и поздравът й ми дадоха това, което ми беше нужно точно тогава. Не мога вече да изразя благодарност към нея, дано да го е разбрала преди 10 дни някак, нещо като съучастничество и заедност е, в очите ни е било. Дано е повярвала в мен, защото тя вече не е между живите. 
Отрицателното в живота предизвиква положителното в нас.
Това, което предизвикваме у другите има значение за тях и за нас; стига само това те да ни поинтересуват; и всъщност за какво отиваш някъде, ако ще показваш че не те интересува. Вгледах се в нея, изпратих я с поглед, и просто и се порадвах на тръгване, учудих й се, замислих се за това колко е фина и добра. И на следващия ден научих, че си е отишла и повече няма да я видя. Запомних как ме гледаше и говореше с някакъв любящ глас. Бих умряла спокойно така - ако мога да развълнувам друг, и да не мога - пак ще умра. Но дори смъртта не убива близостта, която се случва най-спонтанно, без да избираш и смяташ. Това, което си казахме - че най-хубавото е да се вземаш в ръце, да си подреждаш живота с приятни, човешки неща и да правиш чудеса. 




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. coffeen - връзката
13.07.2008 17:00
беше някъде по средата:
"Отрицателното в живота предизвиква положителното в нас.", едната крайност дава отговор на другата. Жената, която описвах поне не се самоуби, един вид естествена смърт беше.
Ако има нещо смислено в моите неща, то е защото ги размислям и тълкувам повече, а не е много хубаво така.
Искам да видите себе си, да си помислите за себе си, като гледате другия да се обновите, а не да се похабите. Да оценяте нещата, и хората, да се порадвате на този живот. Вие сте най-важните, но естествено, не сте центърът на света, просто сте част от него.
цитирай
2. rotazia - И аз се кефя от нещата ти, може би си ...
15.07.2008 09:05
И аз се кефя от нещата ти , може би си лекар ,звучиш ми така .
цитирай
3. coffeen - благодаря за вниманието,
15.07.2008 15:06
искам да се кефите и от себе си, да не се сравнявате винаги, да не се огорчавате, и да не се съмнявате в добрите намерения към вас; живейте спокойно, и свързано. И за бога, направете нещо, дори да е безразсъдно.
цитирай
4. cindy - Здарвей,
22.07.2008 09:39
права си - жените общуваме на друга честота. :) Вчера обсъждах нещо служебно с един колега - май не разбра за какво му говорех, докато колежките стоплиха перфектно :))))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: coffeen
Категория: Други
Прочетен: 657761
Постинги: 228
Коментари: 487
Гласове: 3744
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930