Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.10.2008 23:31 - Физическо
Автор: coffeen Категория: Други   
Прочетен: 596 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 29.10.2008 22:17


Защо мъжете не могат да си обяснят някои неща за жените – първо да проумеят това: жените харесват секса, не, не да го гледат или да слушат за него, а да го правят с мъжете си, със своите си мъже. Да ги чукат им е страшно приятно; ако някои мъже си представят, че да те чукат е нещо гадно, по-добре да спрат. Ако вярват, че й правят нещо неприятно и че те печелят като я "склонят да му пусне", тя печели както винаги, и изобщо кой може да загуби. И ние сме милостиви понякога - оставяме ви да вярвате, че вие сте причината за нашето удоволствие, нали за това мечтаете най-накрая. Наистина не трябва да правя секс, ами искам. Ала не трябва, имам медицински противопоказания, за да спра, и не знам какво още трябва да стане, животът ми е заплашен. Но физиологията кога е била пречка пред химията и биологията... Винаги съм знаела, че сексът ще ме довърши, не трябваше така, защо не спрях и аз като нормалните хора да поживея, ами избрах да умра. Цялата вселена иска да ме спаси, но някой все се намесва, още от самото начало ми предрича смъртоносна любов и казва, че е грешно да спирам, че е много късно, прекалено късно и сега, тръгнала съм надолу. Толкова ли много искам да умра заради този човек, да дам още живот, да, струва ми се смислено, много по-смислено от толкова много друг мой живот. Знам за кого съм създадена, за какво съм направена. Нямаше да умирам сега, ако си бях дала душата, избрах на кого да не я дам, който няма да ми я и поиска. Разбира се, покварата ми е абсолютна. Да бях я дала, щях да съм мирна и, чиста и тиха.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: coffeen
Категория: Други
Прочетен: 657718
Постинги: 228
Коментари: 487
Гласове: 3744
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930