Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.10.2008 23:54 - Химическо
Автор: coffeen Категория: Други   
Прочетен: 568 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 15.11.2008 13:17


Има възможност за повлияване на много други, но това не стана. Апокрифните автори си остават любими и най-силно е било тяхното влияние.

Кой конвенционален тип ще ви каже за фантазиите си, може да ви каже истината само. А фантазията трябва на мига да се реализира, това е то животът.

Когато могат да повлияват потребителя, всички нерадикални популярни превръщат своето скучаене в занимание за масова употреба и поразяване.
Не ме интересуват икономически или петролни, обществени и строго лични и емоционални кризи.
Това, че сте в преждевременни кризи (изключвам много младите мъже, те са извинени винаги, не че ги третирам като получовеци, те сами се закопават, не използват сегашното време, своята сегашност, но за повече сексапил бива малко да се обветрят и е/ко-розират и те с опитност, нали, а не с помайване) не ме интересува, не може и да ме изненада, нито да ме разчувства.

Отвсякъде се внушава безпомощност, как няма после младите хора да се депресират. Това все пак е по-добре отколкото да се самоубиват, нали - когато свършат мечтите и ги очаква безоблачно, осигурено щастливо бъдеще, очаква се само да те има и да минеш през този коридор на безметежността, където нищо не се случва. Затова избират тях самите да ги няма, да няма за кого да остане щастието.
Бог е така безпристрастен, и няма да свърши никога.

Всеки ден аз виждам страхотни хора, те не се сещат за Бог, нито приказват за него, но имате усещането че са ангели небесни, колко обикновени и скромни са, безкористни. Те живеят, за да правят удоволствие единствено на себе си, не им е друг целта, и точно затова ги оценяме.

Има хора, които предизвикват нежност. Трудно е да повярваш в реалността им, а те са земни, живи, пълнокръвни. Боиш се да ги докоснеш, стига ти да ги гледаш.
Определен аромат в кожата и човекът завинаги, докрай те преследва, ароматът му не можеш никога вече да забравиш дори на другия край на света да отидеш, той е само един. Нищо и никой не може да се мери с него.

Да, бедата при мен е, че съм преживяла много хубави неща, знам, че много ми личи.
 

 

 

 




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: coffeen
Категория: Други
Прочетен: 658478
Постинги: 228
Коментари: 487
Гласове: 3744
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930