Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.12.2008 00:03 - Който - теб и ти - него
Автор: coffeen Категория: Други   
Прочетен: 3379 Коментари: 11 Гласове:
0

Последна промяна: 26.12.2008 00:35

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Това е стара приказка от моя роден край.

Когато човек престане да бъде зле, това вече не му е достатъчно, той държи другите също да са добре. 

И разбираш, че другите са като теб, или разклонение и продължение на същия този свят, толкова повторяем. Повторяемостта и ритмичността не могат да объркат никого. Дори умирането значи продължение, а не край, някой друг ще мисли и чувства както и ти, ще бъде като теб и в Нова Гвинея да живее.

Винаги съм смятала, че депресията е липсата на реални проблеми и нужди. Депресията е празнотата. Празното време. Презадоволеност с много ненужни неща. Дори да знаеш, да можеш, да си най-най- какъв смисъл има всичко това.

И аз заради другия ще бъда нова и ще съм стара, ще се сменям и ще се повтарям, ще се смея и ще се поправям.

Вече смятах, че човешкото е изчезнало от мен, но и мен ме гушна този от картинката. Дали имам нужда от нещо – нямам точно сега никаква. Нежност и топлина са ме обгърнали.

Любимият ми човек спечелва много милиони отнякъде, много пари, от лотария, случайно. Много е щастлив, сега има и прекрасна, кротка и мила жена, също като преди. Има приятели, много го радват. Не се състезава с никого, никой още не е написал книга за него, няма как. Книгите са предсказуеми и познати всичките. Винаги ще съм с него по някакъв начин, дори да ме забрави; ще плача още за него. Знам, че той няма да тъгува, ще се радва на всичко. Ще забрави и теб, той няма нужда да помни, защо трябва... но по всяко едно време е прав и знае всичко преди теб.

Той ми помага всеки един ден и живота не може да го има без него.

Той не е героят от приказката, а разказвачът на истории от всички светове.

Има иконом, две прислужници, куче и коте. Много весело, светло и просторно е мястото им.

Бъдещето може да се промени, пробвай го, него още го няма сега. Винаги мога да изненадам някого, и не съм се оставила мен някого да ме смае, но бъдещето аз не мога да сменя. То чака да го достигнем, да го хванем.

Вълните се разбиват под краката ми по здрач, мирисът е солен, как да хвана прилива, вълните танцуват и се сменят и пенят много пъти преди да стигнат бряг.

Вълните със същия цвят като очите, с които ги гледам. А който – мен, и аз - него.

Миналото го пуснах точно между вчера и днес остана. Сега се чудя как съм оживяла след многото ми премеждия. Как едно дете оживява в самота. Когато ти дават опиати без въпроси, алкохол и безразборен секс, не ги вземай, избери си само по еднo от вид. Едно е разврат, друго – безпомощна неудовлетвореност. Сексът е ненормален. Чист и отдаден само на един, движещ напред, и те носи побесняло натам. Докато не се смириш, докато не се предадеш, или докато не го предадеш на друг.

Честито Рождество на всички, бъдете всеки ден щастливи и правете другите край вас радостни, също както всички заедно мен ме правите щастлива.



Тагове:   Него,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. miaa - Щастлива Коледа!
26.12.2008 00:06
Щастлива Коледа!
цитирай
2. rotazia - Честито Рождество на главния ге...
26.12.2008 06:31
Честито Рождество на главния герой , и аз обичам , когато хората се обичат , а когато искат да са обичани , ще бъдат , аз им обещавам !
цитирай
3. furiika - Весела Коледа!
26.12.2008 15:02
:)))
цитирай
4. viki11 - Да отбележа, нищо не разбираш от ...
26.12.2008 19:58
Да отбележа, нищо не разбираш от депресия.
Депресията идва от чувството за безизходица. Имаш ли деца, примерно, които имат нужда от хляб, а ти нямаш? Тогава идва депресията. Образно казано.
Ти може би нямаш какво да правиш, или не си имал, та си бил объркан психически. Не е задължително да е точно депресия, или някоя нейна разновидност за задоволени и недоволни.
Чувствителен човек, в семейството на пънове, ще изпадне в депресия.
Не искам да спасявам вече никого. Но мога, ако заслужава. Обикновено са наперени и тъпи.
цитирай
5. viki11 - Бъдещето зависи от нас. Това не з...
26.12.2008 20:02
Бъдещето зависи от нас. Това не значи, че ще е щаствливо. Но зависи винаги от нашите действия и тези на всички останали.
То не е предопределено, най-малко от Бог. Просто така се извиняват тези, които ги е страх да поемат отговорност за собствените си действия.
цитирай
6. viki11 - В интерес на истината, не е ясно к...
26.12.2008 20:05
В интерес на истината, не е ясно какво искаш да кажеш. явно си кодираш информация, която да четеш след време.
Но...тук е обществено място.
цитирай
7. voinyt - SAMOTNIQT_VOIN
27.12.2008 01:20
Извинявай Вики, но аз нея я разбрах какво иска да каже. Ама от твоите коментари нищо не схванах...а да, освен че се опитваш да го играеш контра.
Но...тук е обществено място...
цитирай
8. анонимен - И аз нищо не можах да схвана, може би ...
27.12.2008 12:25
И аз нищо не можах да схвана, може би ако го прочета още веднъж, може и да схвана
цитирай
9. анонимен - I-a
27.12.2008 21:54
На мен ми хареса това което си написала!Желая ти щастие и на всички добри хора около теб!
цитирай
10. coffeen - един човек да стопли, ех
29.12.2008 21:52
кодиран е текстът, да.
цитирай
11. coffeen - и това, което съм искала да кажа
30.12.2008 00:38
съм го казала, това че не е за всеки написаното, изобщо не е мой проблем, само за избраните е :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: coffeen
Категория: Други
Прочетен: 658509
Постинги: 228
Коментари: 487
Гласове: 3744
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930