Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.01.2009 22:58 - Здраве и късмети
Автор: coffeen Категория: Други   
Прочетен: 1141 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 10.01.2009 23:54


Сексът е по-интересен от здравето, но той е следствие от него, а не условието за постигането му, това казах предишния път. Не мислете, че повече секс води до повече здраве – не, по-доброто здраве води до повече секс, ако ще се целите в последното...

Изборът на разновидност секс мен не ме засяга. Дали човек сам ще се обича, си зависи от него, въпросът е не колко си или не си задоволен, имаш ли си или нямаш някого, въпросът е искаш ли да го правиш сам? Да си се наслаждаваш и без друг да участва, да не зависиш от никого? Защото с твоя някой можете да действате в синхрон все едно имате едно тяло и един ум, но може и никой такъв да нямате... какво да се прави, трябва да сте и цял човек.

Колко силно е истеризирано това опасение да не би нещо някъде да им влезе на жените. Не виждате ли какви работи са им влезли сега в главите след като между краката им остава празно? Хубави работи ли има само там – не – и главата й накрая става празна; ценността й стига нулата, когато нищо не й влиза. А мозъкът й е най-сексуалният орган, никой друг.

Бих избрала да умра, преди някой да реши да ми разказва играта за това какво ще правя с тялото си - никой друг не може да решава вместо мен как и кога. Това значи да ми отнемат свободата да решавам.  Не съм парче месо, което щом му кефне и заминава да се изчука, с който му свирне. (Но не бива да допускаш някой нещо да ти иска, а колко е ужасно да те пожелават, дори без да си разменила нито поглед, нито дума с някого и колко сме ревали както майките си и бабите си за това пожелаване, не толкова за искането, то си е друга бира) Толкова ли лековато изглеждат жените, толкова подозрително, опаковка без съдържание ли - ами тогава погрижете се за здравето си поне, за да й покривате базовите нужди, тя от хубаво надали ще избяга. Какво има в главата на жената е супер критичният момент, главата й е най-сексуалното място.

И аз не искам мъж дето да го е вкарвал на десетки жени, и той няма ценност, може да е бил с хиляди, то не пречи да си остане груб любовник, и да изпълнява само това, което е описано като за първокласници в женските списания. Но има и такива дето и една жена им стига, жена, на която ще й пука мъжът наистина да се чувства идеално. Не самомнително, а уравновесено и естествено. Изкуственото поведение е най-смешното, всичката комплексарщина е събрана там. От липса на самочувствие хората се изоставят, защото партньорът им не ги оценява. Остават заедно от липса пак на самочувствие – ами как сега, позабравили са някои “номера” и може да се изложат при някой чужд, ако отидат?

Днес отново ми се жалва един човек – не му пускала жената секс, но сексът не бил на първо място за него, те се обичали - моля.. моля, моля.? Каква е тази любов – ок, не влиза в рамки, може да има някакъв друг израз, но той ще е извратен и изкуствен. Рекох му, че ако й дреме за него, тя ще иска той да се чувства добре и нищо да не му липсва, но тя май нарочно си е избрала тази форма само да го развърта, накъдето й хрумне.

Като се върна назад си спомням как наистина не ми стигна само аз да съм добре, исках всички останали и те да са, да се почувстват спокойни, реализирани, честни. Като се опитам да си представя малко по-напред, отново същото си казвам – никой никога няма да има, това което аз имам, просто няма да им се случи, те няма да си го случат.

Едно време бях голяма почитателка на науката за звездния човек, херметизма, чиято философия учи как прогресивно жената пропада духовно с всеки нов любовник. За мъжа обаче не е споменавано да пропада така катастрофално с набирането на множество бройки.. Колко са ми изпаднали тези мъже с многото записи, какво търсят те, и искат ли да го намерят. Какво има в главите на хората?

А всяка жена, която не обича секса е глупава, болна, без късмет или има само физика, но не и точната химия, или е просто мързелива да си пообработи малко усещанията; или изобщо не иска да каже на човека си: виж колко си специален, какво означаваш за мен, заради теб умирам от кеф всеки път, заради теб, не заради мен.

Какво точно носи сексът, ако не удоволствие, говоря за нежния и разтапящ секс, не за някакви кичозни “технологии" и кое е това другото което те изпраща в истинския рай?!  Да, химията е, дето те връща до невинността, до единството ти с всичко, и което ти разбива и размива границите. Жизнените явления имат химична основа и здравето зависи от определен състав на организма.

Да правиш секс с друг човек, без да имате дълбока лична връзка, значи да пропуснеш важната част от това, което сексът може и трябва да е. Но да се откажеш от секса, за да си запазваш целомъдрието, е неправилно. Ключовият момент е да се наслаждавате на секса с някой, с когото си заслужава и когато това ще ви направи щастливи.

Винаги има някого, с когото да си заслужава, но колко много много хора се чувстват избрани, специални и чакат ли, чакат да бъдат изтеглени като най-желания късмет от баницата.. ама трябва някой да е гладен или поне да иска да си намери късмета. И накрaя, то всичко е свършило преди още да се събудиш от зимния сън.

 

 

 

 

 



Тагове:   здраве,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rotazia - Kефиш ме отвсякъде, не за друго, а ...
13.01.2009 17:47
Kефиш ме отвсякъде , не за друго , а защото си седнала и си го написала достъпно за всички , вместо мен !
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: coffeen
Категория: Други
Прочетен: 658481
Постинги: 228
Коментари: 487
Гласове: 3744
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930