Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.01.2009 00:15 - Утре следобед
Автор: coffeen Категория: Други   
Прочетен: 1435 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 21.01.2009 23:11


Отварям темата с напомняне, че мъжете също имат биологичен часовник, колкото по-млад е мъжът, толкова по-здрави и силни деца ще произведе. Това не е новина, но не знам какво чакат – да забогатеят ли... хубаво, нека, но наследниците им като се родят с биполярни и други гадни увреждания ще видим колко значение има богатството. Парите, нито времето не могат да правят деца. Могат да ги отглеждат, но за да родиш генетично силно дете, трябва да го направиш навреме, това си е много добра предстартова грижа. Но защо тези грижи, защо тревоги и усложнения с децата да правим, то си е така - някои хора като са неспособни, прецакват и горките деца и себе си.
Това иска жената, тя също е прозрачна, не трябва да го казвам сега, но - тя иска генетичния ти материал, и защита и осигуряване на децата и нея. Всичко друго са само някакви неориентирани игри и ходове на хлапачки.
И мъжете винаги ги вълнува едно – как на нея да й се прииска да си смеси гените с моите точно. Или другото - как да я откажа от това желание да се смеси с мен и да не ми виси на врата. Сложно е да си мъж, много сложно...
Оставам си настроена отрицателно към жените, причините съм ги описала, но от най-фрапантните: мислят си, че могат да манипулират мъжете с едно привлекателно тяло. Половината свят има това, което имаш ти. Момичета, ако ще има манипулация, театър, то най-смешните сте вие, да си мислите, че заради хубавите ви... очи мъжът ще ви прави всякакви отстъпки и ще ви е залепен до поличката. Знам, че е трудно по друг начин да се борави с тези визуално ориентирани мъже. Какво щях да правя, ако се чувствах ощетена от природата да нямам култово тяло, едновременно ми е жал за невзрачните жени и от друга страна знам, че някой може би ще види какво имат под кожата. Харесва ми да видя до мултимилионер не играчка, а само жена, човек (въпреки, че под идеална външност също има хора, не само играчки) 
Не е голямо забавление и привилегия да си жена, никак даже; и нямаш никакви права да разиграваш някого, маце, те много лесно се чупят дори да си имат безмерно самочувствие. Мъжете са привилегированите в този световен матриархат, постоянно трябва да си съобразяваме нашите възможности с техните невъзможности. И жените могат най-спокойно да си остават нещастници, не ми е жал, заслужаваме си го, и бихме го изтърпели. Никога не са ги давали тези филми - аз съм тук, принцесата неземна и само заради това сега, скъпи, ще ми търпиш "сладките" номера. А в бъдещето, дори още в сегашното принцове ти налагат правила и знаят, че искаш да им вземеш едва ли не живота. Искаме да създават живот, а не PVC. Докато не проумеят, че много са си ги разтурили нещата, мъжете няма да дойдат да оправят жените.
И последно - има хора, които искат да са сами и правят всичко възможно нещата да остават така. Различавайте ги веднага, когато тръгвате завинаги нанякъде; и тогава, когато тръгвате временно, също - вземайте и... може и да не върнете вече, само че първо накарайте нещата да работят за вас.
Самотата съм израстнала заедно с нея, тя ме е отгледала, още ме обича и ми се струва, че отдавна съм по-голяма от нея. Дори да я прегръщам, това ще ми достави истинско, а не фалшиво удоволствие, всичките знаят какво правя и със самотата. Равни на моето ниво трудно намирам, или ще е ниско или по-високо, за да чакам друг забавление да стане. Забавлението е непрестанно при мен и другото ми име е удоволствие, писък навън. А сега навън е тъмно. Но утре ще пищят повече, защото ще бъда на светло.
Самотата е започнала да усеща мен, и да се пази от мен. Аз не водя до хубав край. Тя не е лоша, хубава и нежна е. Най-самотните са тези, които искат да са точно с определен човек, когато знаят, че го има някъде там. Много е лошо като искаш точно него, а отгоре на всичко целият свят ти забранява да го обичаш. Но световния ред кой го признава, всеки си иска неговият ред да дойде.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. coffeen - и това е толкова смешно
10.01.2009 00:37
колкото и лесно да се напише, и преживее, всичко се преживява все някак, но по-добре като се посмееш, колкото и сериозна да е на вид картината.
цитирай
2. mitchell - darwinistichno i statisticheski ...
10.01.2009 09:07
darwinistichno i statisticheski obosnowano. predpolagam towa izlojenie e marketing-a na poslednite dwa abzaca, kadeto e istinata... naprawo stihowe.
цитирай
3. анонимен - . . . coffeen. . . poznavsh li rota...
10.01.2009 16:34
... coffeen ... poznavsh li rotazia ... tia postoianno povtaria kolko e slozhno da si mazh ... pomoli ia da napishe about a man's job description ...
цитирай
4. rotazia - Аз съм в блога преди всичко да чета, ...
10.01.2009 17:11
Аз съм в блога преди всичко да чета , след това и да си подрасквам в моя блог . Коментирам нещата , без да искам да споря , да поучавам или да укорявам авторите или читателите им . Поздрави и за coffeen ,
и за коментиращите тук !
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: coffeen
Категория: Други
Прочетен: 656434
Постинги: 228
Коментари: 487
Гласове: 3744
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031