Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.01.2009 14:50 - Рецепта за деца
Автор: coffeen Категория: Други   
Прочетен: 1316 Коментари: 2 Гласове:
0



Предупреждение: хора без партньор да не четат, не е за тях това.
Когато говоря по въпросите на сексуалността, се случва да видя и смешни и трагични мнения – манталитетът на читателя много добре прозира под коментара, спокойни да сте, радвам се, че темата ви вълнува, не съм аз интересната, а написаното. Но психопатичното поведение и простоватата реакция не са това, което целя да бъде изкарано. Знам, че за секса е писано много, но разбирането е слабо, странно защо. Скриването на темата при възпитанието, отричането й, забраните са карали хората да вярват, че това е нещо срамно и едва ли не опасно. Кое е опасното на секса, той май боли, от всичко хубаво може да те заболи като не знаеш как и кога да го употребяваш.
Бог не е измислил секса, за да бъде той самотно занимание. Той трябва да бъде споделен с друг, и то само в брака.
Ще ви перифразирам някои от идеите  - трябва ли да се отказваш от това да си общуваш сексуално с друг, когато това няма да те направи щастлив. Трябва, според мен, защото общуването трябва да значи нещо.
Задоволяваща сексуална активност можете да имате както и силно здраве, стига да не живеете като стадо животни, водени от навика и рекламата.
Много ме дразни стадността. Иначе по инстинктите си приличаме на животни. Както женската хапе и както се грижи за малките си, така го прави и жената – хапе, много лесно може да бъде ядосана. Мъжкият – никога. те само играят. Не мога да съм миличка и нежна, просто си имам цели, и всеки който се осмели да ме приближи, получава поне по един пирон в ковчега от мен.
Аз си имам господар, така ме владее, че чак ми харесва. Но е забранено да правя това, което следва. Господарят може да ви го покаже, но няма да ви каже рецептата. Билкова смес за поддържане на сексуалните ви желания силни:
Ветрогон - 20 грама
Бял крем - 20 грама
Луличка - 20 грама
Ракитник (облепиха) - 30 грама
Орлови нокти - 20 грама
Жълт кантарион - 20 грама
Дяволска уста - 20 грама
Жълт смил - 20 грама
Исландски лишей -10 грама
Решетка - 20 грама
Люляк - 20 грама
Леска (кора и листа) - 20 грама
Коноп семе - 30 грама
Китайски лимонник - 20 гр
Златна пръчица -  20 гр
Зимзелен (зеленика) - 10 гр
Червена детелина -10 гр
Всички съставки се смесват добре. По 3 супени лъжици от сместа се кипват в 600 мл вода. Преди ядене по една чаена чаша. Сексът – също само преди ядене.
Спирате кафето, алкохола и млечните продукти за една седмица и после ми се обадете да кажете как сте си прекарали.
Рецептата се изпълнява от мъжа и от жената. Макар че и без нея:
Апетитът на жената е два пъти по-голям от този на мъжа, сексуалното желание – четири пъти, интелектът – осем пъти.
Не мога да повярвам, такава смехория е някой да ме вижда мен обгърната от мрак, мрачно. Малко да проясня картинката – представи си брега на океана и аз съм там, всичко блести, а ти си в мрака. Аз съм винаги на брега на океана, ти излизаш или влизаш във водата, но аз те чакам на брега, усещаш го, усещаш думите на неразбираем език, как жената плаче виждаш, спомняш си любовта на тези хора, които вчера ти видя. Най-хубавото, което може да направи един мъж в този живот, е да обича жена, поне една. Иначе той ще умре или ще се умори. Иначе той е само някаква фигура и си мисли, че живее, ама не, той само си губи времето. За мен мъжът, който не обича жена, просто не съществува. Хората, които не се обичат, живеят в нереалност, бледи са, в чуждо измерение, само сянка са, те изобщо не са тук, не стига само себе си да обичаш - задължително е, но трябва и с друг да обичате заедно.
Ще продължавам да приказвам на хората, че е хубаво да бъдат заедно. Че най-специален си, когато си с някого.
На всички колеги, които пишат за психологията и физиологията на секса - специални поздрави от мен.


Тагове:   рецепта,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. zaw12929 - За децата- с малко думи Погледни ...
25.01.2009 06:05
За децата- с малко думи
Погледни при мен!
цитирай
2. rotazia - Твоите неща спокойно можеш да ги ...
25.01.2009 06:35
Твоите неща спокойно можеш да ги сложиш в Цикъл"Така стоят нещата" ! Просто , ясно и категорично ,поздрави от мен!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: coffeen
Категория: Други
Прочетен: 657010
Постинги: 228
Коментари: 487
Гласове: 3744
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930