Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.06.2009 00:30 - Cointreau
Автор: coffeen Категория: Други   
Прочетен: 2277 Коментари: 8 Гласове:
0

Последна промяна: 11.06.2009 09:01


"игнорирането на женската цялост ще доведе до тайното й усъвършенстване"

А пък аз обичам мъжът ми да казва: 
Свали си дрехите
Все едно има пълни права над мен 
Да каже до вратата:
Тръгвам
Никакво оправяне пред огледалото, каквото било-било. И изведнъж и на мен ми се прищява да тръгна навън веднага. Не излизаме да се показваме

И нали всичко правя заради себе си, а не заради мъжЪт например, днес си взех разкошен смарагдово зелен лак за нокти, понеже знам колко мъжете не харесват такива цветове, не можах да устоя на този магнетичен царствен блясък

Любовта, за която най-често говорим, е нищо друго освен психологическо робство. Поробваме някого в името на любовта и той/тя се чувства задължен да се държи по определен начин.

Ако не се карате с мъжа/жена си, може би не ви пука чак толкова много и пропускате всичко да минава свободно, без да се трогвате. 
 И ако не ви вървят нещата, може би единият или другият просто няма какво да предложи в отношенията ви, и въпросът не е до предлагане и получаване, а до екипната игра и съединението. Винаги единият се чувства недостатъчен, непълноценен или пък все едно ви е излишен елемент от живота.  Пробвай да изневериш на другия - изобщо няма да се впечатли и няма да те напусне, и няма да му се изгуби самочувствието, ако си знае, че си го харесваш най-много, може дори да си вземе бележка от поведението си, че те е докарал дотам, та да му изневериш. 

Освобождавам всеки, нямам очаквания, и не знам какви са били въпросите за тези отговори.

В стаята си имах един голям лист и който се появеше, вписваше под заглавието свобода на словото каквото му душа иска.

p.s. ето, показвам се, да не рече някой, че се крия, не е чак толкова грозно.
                                                                                                                                                                   
 image


 


Тагове:   слабости,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. wonder - Обичам да те чета!
10.06.2009 00:46
Приличаш на красив фойерверк!
Усмивка. ЛъЧиста.
цитирай
2. анонимен - на прав път си
10.06.2009 09:39
щом си започнала да обичаш себе си, много скоро ще се намери и някой ,който да обича теб.
цитирай
3. coffeen - ...
10.06.2009 10:13
тези дето ме обичат станаха прекалено много, и аз никога не съм спирала да се обичам. всъщност изобщо не ми трябва да обичат мен, а себе си отново. къде съм казвала, че трябва да се намери още някой, който да ме обича, по-скоро съм се оплаквала от намерените и техните глупости, с които искат по-сигурно да се провалят :)
цитирай
4. mitchell - да живее освобождението и дано и...
10.06.2009 10:52
да живее освобождението и дано имаме куража да го живеем щастливо и съзнателно.
дано дано дано
цитирай
5. kobata - ууууу
11.06.2009 00:22
как го мразя тоз зеления лак
цитирай
6. mitchell - аз съм далтонист така че за мене е ...
18.06.2009 14:13
аз съм далтонист така че за мене е важна формата
цитирай
7. анонимен - Не съм впечатлен кой знае колко,
07.07.2009 19:59
дори никак :))))
цитирай
8. rotazia - Направо си си върха, бъди щастлива! ...
16.07.2009 10:36
Направо си си върха, бъди щастлива! И после разкажи и поучи нещастните, хахахах!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: coffeen
Категория: Други
Прочетен: 658014
Постинги: 228
Коментари: 487
Гласове: 3744
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930