Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.11.2009 11:21 - ритуални
Автор: coffeen Категория: Други   
Прочетен: 926 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 11.12.2009 10:26


Когато умра. Тогава ще съм в миналото, което не се завръща и което обичам. Всички изминали дни, по които тъгувам в тази извънредно безгрижна и прекалено цветна есен, дни, за които мечтая. Това за което хората се замислят е...
Защо не спират генното инженерство. защо живеем по скъпия начин, защо се съгласяват да им влиза отровата. Знаят ли, че не струват и затова трябва ли да се затрият.
Не обичам хора, които не ме критикуват. Или не им дреме, или ме съжаляват за нещо и си мислят, че са нещо повече от мен. Не са неутрални, те винаги сравняват. Сравнението е майка на униформата. Пази се от такива. 
 Африканецът ми се е изгубил. Искам да викам днес заради него, искам, пак не ми дават, аз не искам сцена, нито думата. Искам тихо да стане. И липсата му сега е хубава. В голямото мълчание има голям шум.
 Едно време къде можеше да намериш картинка на голи хора. Сега на живо какво виждаш, какво докосваш. Пухче.
Втората ми половина от живота е изцяло вегетарианска.
  Вегетарианците имали по-висока интелигентност от месоядните. Повечето интелектуалци ставали умишлено вегетарианци. И стават ли още по-интелектуални като следствие. Работата на главния мозък се стимулира по-добре от плодове и зеленчуци. Много е трудно да си вегетарианец, защото всичко е хибриди, модифицирано, хербициди, торове. На никого не му се похваща мотика. Всичко е мега ферми с химия. Не мога да се храня, няма с какво. 
Който маха месото, може да се слее по-добре с природата. аз имам ли природа моя собствена. нямам. тя е външна.
по някакъв начин съм безприродна. защото в първите години от живота ни вземат най-хубавото, а не ни дават нищо. дават ни излишества да си ги слагаме из живота глупостите и много фармация имат децата. Само моето няма, защото майка му е вещица и безтова. Той сам си прави глупостите и си признава и не го извинявам, чакам да видя как ще се отнася сам със себе си без редовно да го спасявам. 
Гимназията, покрай която минавам всяка сутрин, вечер има повече живот и история, отколкото през деня. Вечер 
Когато умра ще бъде вечер ще е облачно, ще има вятър и някой ще се смее. 
Жените умират през лятото.
Преди да умрат, хората стават внимателни едни към други. тогава.
 Истината - ако една жена няма деца, по-добре да е мъртва, освен ако няма кой знае какво да им предаде от себе си, и бащата ако е смахнат. Жалко за хубостта й, нищо не струва, безполезна, блудкава, неползвана жена - жалка картинка. Заместителите не стигат.  Мъжът, ако е бездетен - същото.
Детето ми издивява, когато се чувства "безполезен" така го рече вчера, от 2 годишен помага на всеки, с каквото може се намесва, не може да живее без да е включен в схемата, дано по-скоро се усети да стане и по-полезен за себе си, стига с тези други.
Доброто момче става добър мъж. И момичето така.
До 31,4 години жените днес си остават патки, щом могат да кажат, че биха заложили на интелигентност и емоционална стабилност, а добрият външен вид на мъжа не им е важен, когато ще си избират партньор.  Много са ни значи красиви мъжете, затова не се получават нещата, да.
Не вярвах, че може да има дете, което да не ми хареса. Но е така, има хора, неприятни още от деца, простовато-лукави, а  пък "възпитани" и много кротки. ужасно. 
Той каза, че водя със 100:0. но кого водя.

                 image
  



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: coffeen
Категория: Други
Прочетен: 655795
Постинги: 228
Коментари: 487
Гласове: 3744
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031