Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.04.2010 19:50 - род, число
Автор: coffeen Категория: Други   
Прочетен: 1853 Коментари: 6 Гласове:
8

Последна промяна: 21.08.2011 18:26


За протокола - намирам се отново в естественото за жените състояние, както пропагандирах - да не изглежда толкова голословен блогът ми. Но не срещам много други такива жени. Не ми тежи бременността, нито коремът ми, както всички си представят. Да носиш дете не е тежко, ама никак, колкото и параходни на вид да сме, вътреутробно се казва развитието, ако беше някъде вън от нас да носим децата, можеше и да тежи. Вземете едно 4 килограмово бебе и го поносете за час - ето това, въпреки, че нямате и грам от другите екстри на майките, ще ви дотежи, защото не е в отвътре във вас като част от тялото ви, не се помещава в органите ви.
Спортът го спортуваме както преди, настроението е постоянна величина, стремглавото остаряване и неочакваните депресии са отложени. Завинаги може би; няма да ги забелязвам - само както майките могат. Дали ще пиша.
"Животът на запад е скъп, времето е студено; проституцията - долнокачествена. Трудно е да се пуши на обществени места, почти невъзможно е да си купиш лекарства или наркотици; работи се много, има коли и шум."
Няма да стана европейка, ориенталка съм. 
"Тя беше от онези същества, които са способни да посветят живота си на нечие щастие. Подобно явление е загадка. В него се заключават щастието, простотата, радостта; но аз продължавам да не зная нито как, нито защо това може да се случи. За какво ми трябва да съм разбрал останалото? "
Към Запада не изпитам омраза, най-многото изпитвам огромно презрение. Такива каквито сме, ние всички воним на егоизъм, на мазохизъм и на смърт. Създадохме система, в която стана просто невъзможно да се живее; а на всичкото отгоре продължаваме да я изнасяме. 
Повече пари за какво? За да си купувам чанти Bentley? Да ходя през уикенда в Будапеща?  Не съм аз странна, а светът около мен. Да работя деветдесет часа на седмица, докато стана на шейсет години? Да даваш половината си заплата за данъци, да финансираш безсмислени проекти и операции? Единственото нещо, което западният свят може да ти предложи са марковите стоки. Ако вярваш в марковите стоки, тогава можеш да останеш на Запад; иначе в Тайланд има отлични ментета." 
Някой ден ще разказвам колко важен за родителите може да бъде полът на детето, защото винаги има предпочитан. И сега изглежда няма да съм от печелившите, дано дочакам женски внучета от снахите.

                                      




Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. miaa - Радвам ти се искрено! Прекрасна си! ...
05.04.2010 22:39
Радвам ти се искрено! Прекрасна си! Поздрави и усмивки:)
цитирай
2. darkanion - много искрено ми се видя
05.04.2010 22:53
но все пак... хората на запад като няма кво да правят, предпочитат да работят...
ние, българите, сме готини, щото пък знаем и след работа как да си отпочинем добре и да се забавляваме :).
и тук се сещам за една песен, която е мн подходяща, мисля: http://www.youtube.com/watch?v=ZTFufbcx8DI
И успех с детето :)
цитирай
3. temenuga - Поздрави за една смела жена, която в ...
07.04.2010 13:57
Поздрави за една смела жена, която в тези трудни времена има куража да създава нов живот! Изглеждаш много вдъхновена, хубава и свежа! Желая ти безпроблемна бременност и много истински щатсливи мигове след като растящото в теб малко чудо се превърне в самостоятелно човешко същество - със свой път в живота, дано да е светъл и орисан с късмет!
цитирай
4. veselinvalev - coffeen
17.04.2010 15:27
Наистина си прекрасна, coffeen. На снимката. В думите си. В бременността си. В живота. В анализа му. В рода. И в числото.
цитирай
5. mamas - Развълнувах се...
21.04.2010 20:56
Това е толкова хубава новина!
Само радост ти желая!
цитирай
6. phoenix2000 - Е голословен
27.04.2010 16:22
не е тежест има
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: coffeen
Категория: Други
Прочетен: 656433
Постинги: 228
Коментари: 487
Гласове: 3744
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031