Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.04.2012 20:20 - точно
Автор: coffeen Категория: Други   
Прочетен: 2854 Коментари: 13 Гласове:
1

Последна промяна: 03.04.2012 13:45


Така наречената Мика излиза по телевизията и казва: "всички мечти досега са ми се изпълнили. . такъв съм инат" малко е трудно да не ти се изпълнят, когато баща ти е Х. Стоичков. 
понеже женските мечти малко или много са ми познати, сега искам да питам:
 за какво мечтаят мъжете. тъй като те за себе си почти не говорят, много ще ми е интересно да прочета описано от мъже, от първо лице за какво мечтаят те в личен, професионален или общонационален план...



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - много ще ми е интересно да прочета описано от мъже, от първо лице за какво мечтаят те
03.04.2012 00:38
Ми-иииии по добре не питай:)
То и да питаш няма да ти кажем - така че.....
Ти пиши - пък ние ще те четем:)
цитирай
2. coffeen - точно какво
03.04.2012 13:44
изскочил тук някакъв образ и веднага се произнесъл по въпроса и мисли, че приключвам нещата.
ето за какво знам, че си мечтаете
да се наспите
да сте спокойни
да нямате проблеми
да имате деца
мечтаете си за
храна
сън
техника и джаджи
мотори, яхти, изтребители
Марс
победи
открития световни

останалото ви е по-достъпно и не го мечтаете :)

който мисли, че може да добави друго или да ми опонира, ще му обърна внимание
цитирай
3. анонимен - изскочил тук някакъв образ....
03.04.2012 17:19
Само ако знаеш аз какъв образ съм:)
....пък и като гледам други няма:)
Та,по въпроса за списъчето ти: и на първо и на второ четене - доста ти е объркана представата.
Но няма да ти се хвана на номера да ти внасям яснота с моя списък:)
Един жокер - губят ми се разни работи като;пари,секс,природа,тишина (най вече от женска уста шум) и разни други...

цитирай
4. coffeen - ти знаеш ли какво става, когато е тихо?!
03.04.2012 18:26
умряла съм някой да ми внася яснота и неговите пък номера. питах за мечтите ви. тези пари, те са достъпни, и разни удоволствия, аз исках да прочета за планове, идеи, какво искат да сътворят. а не просто обикновените липси, за които те копнеят като пастет от сьомга с крема сирене или къпинов сладолед всеки ден по някоя глезотийка
не знаех, че чак толкова са се уеднаквили мечтите на всички и има списъчета.
и освен себе си ти познаваш ли други мъже?
цитирай
5. анонимен - когато е тихо - е красиво!
03.04.2012 18:51
Ей това сте жените - не стига, че човек ви обърне малко внимание и веднага започвате да се заяждате:)
А тези - планове, идеи, какво искат да сътворят..... а тези въпроси, са само за избрани и насаме:)
"и освен себе си ти познаваш ли други мъже?" - ?!? би ли ми го превела това?
цитирай
6. coffeen - вие
03.04.2012 20:30
обръщате на мен внимание, не ви ли обръщам аз на вас, като се поинтересувах от нещо.
а ти какво си рекъл - няма нищо да кажем.
не трябвало и да питам. добре, ще си се интересувам от себе си. те като знам каква параноя ви гони, да не би някой да научи някоя от големите ви тайни.
не искам да се заяждам, ама отвътре ми идва ей така, не знам защо съм толкова нападателна. най-вече като ме предизвикат..
цитирай
7. анонимен - :))))))))) Като пираня си...
03.04.2012 21:03
Ето ти една мъжка мечта - да се върнем в рая:)
В този рай от който ни изгониха заради вас - жените!
Какво ще кажеш ти сега?!
цитирай
8. coffeen - вече съм го казала преди
03.04.2012 21:48
колко много си мечтаете да си върнете изгубения рай, и колко обвинявате жените за излизането си оттам
природа и тишина в рая ви може би ще има, да
ами секс и пари дали ?
ако си представяме библейския рай, не знам какво бихте правили там. няма ли да ви е скучно. мислех, че малко футуризъм може да вкараме :))

благодаря ти за отговора :)
цитирай
9. alibababg - Направих си и регистрация заради ...
04.04.2012 02:31
Направих си и регистрация заради теб:)
Да се ръфаме понякога.....
цитирай
10. coffeen - и днес още да продължим тогава :)
04.04.2012 21:49
може да е изглеждала подвеждащо задачата. исках да знам за конкретни мечти на конкретни хора, а не само обобщени, каквито и аз изброих, макар да включих и частни :)) не исках да слагаме противопоставяне, да намесваме мъже срещу жени, но в общите ви мечти е намесено и обвинението "заради вас - жените"
ами защо се водите по ума на жените, че да ви изгонят от рая.
пак сте невинни.
но наистина вие сте невинните. вие сте добричките. и никой не иска да сте виновни. а пък ние - ах, колко по-вълнуващи сме ние
но ето думите на една такава вълнуваща жена:
Длъжна ли съм да пресъздавам Райската Градина за моят личен Адам, и когато – видите ли – не успея, да се чувствам виновна и да ги оправдавам, че имат основание да ме напуснат – та аз не съм Идеална!
Имам подозрения, че на Адам му е изгодно Ева да смята, че е виновна за ябълката и за изгонването. Имам подозрение, че на Адам му е добре да се изкарва невинна жертва на женската хитрост и лукавство"
цитирай
11. alibababg - .....моят личен Адам!? Какво самочуствие!!!
04.04.2012 22:22

Гледам,че хич не сваляш вирнатия си нос от вчера....
"заради вас - жените" - било обвинение!? А-аааааа, НЕ! Това е ФАКТ!
Много Евино го раздаваш с това: "защо се водите по ума на жените" - не се водим! Ние сме яко и здраво прецакани от вас и сме поставене пред свършен факт от вашите действия!
На вас е казано "Не яж ябълката"... ама вие право там,нали?
Пък после - На Адам му било добре да се изкарва невинна жертва?!


А д а м: А това в ръцете ти какво е?
Е в а: Ябълка.
А д а м: От кое дърво?
Е в а: Ей от онова.
А д а м: Не, лъжеш, от това е.
Е в а: Не е от това.
А д а м: Май че ме лъжеш?
Е в а: Честна дума, не лъжа.
А д а м: Е, добре, вярвам ти.
З м и я т а (свита на Дървото за Познанието на Доброто и Злото): Лъже. Не є вярвай. Тази ябълка е от това дърво!
А д а м: Хвърли ябълката. Лъжкиня!
Е в а: Не, много си глупав. Трябва да опитаме каква е на вкус.
А д а м: Ева! Внимавай!
Е в а: Няма какво да внимавам!
Ева отхапва от ябълката. Змията пляска с ръце от радост.

Е в а: Ох, че е вкусно! Ама какво става? Непрекъснато изчезваш и пак се появяваш. Ох! Всичко изчезва и наново се появява. Ех че е интересно! Олеле! Аз съм гола! Адам, ела по-насам, искам да те пояздя!
А д а м: Какво става?
Е в а: Нa ти, хапни си и ти от ябълката!
А д а м: Страх ме е.
Е в а: Яж! Яж!
цитирай
12. coffeen - как така е станало, че да сте прецакани
04.04.2012 23:26
защо сте прецакани. какви са били тогава вашите действия.. ли бездействия ли
трябва ви един рай да няма там жени, само вие и господ, и да ви е тихичко
цитирай
13. alibababg - трябва ви един рай да няма там жени..
05.04.2012 00:44
:))))))))) А-аа баш!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: coffeen
Категория: Други
Прочетен: 658577
Постинги: 228
Коментари: 487
Гласове: 3744
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930