Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.05.2012 21:51 - 250
Автор: coffeen Категория: Други   
Прочетен: 4209 Коментари: 5 Гласове:
4

Последна промяна: 30.10.2012 22:07

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
написано, защото някой може да го прочете. 25 години живот или 125 години.

  за какво им е на японците стогодишен живот след като се любят по 20 пъти на година, вместо по 200, както е тук при нас. явно има нещо в диетата им, толкова неафродизиатично, а аз вярвам, че всичко афродизиатично е полезно и би удължавало живота, но тези азиатци ме озадачават. нямат като нашите желания.

 не искам като умра да ме заравят с украшенията ми, и ако съм стара надали ще ми ги сложат в ковчега. искам някой да ми носи среброто. музеи, култура 
дали ще ни изровят и какви ли неандерталци ще им се сторим

един от любимите ми аромати в детството беше на шампоан зелена ябълка.

животът на нас блогерите е пропилян, чувате ли, ние не сме изгубени, но искаме да бъдем, никой повече да не ни намери, искаме да бъдем оставени на мира.
 някой само след месец ще напише същите думи, ако вече не ги е казал преди месец, толкова си приличаме, животът ни е рекламен блок, как няма да си заприличваме. едно и също. 
шанс имат само 

искам картините вкъщи да се сменят по някаква технология,  да се променят по цвят, светлина, да мога аз да ги рисувам на момента както си ги представям

  
 много харесвам разни умни дами да ми обясняват как са асексуални, но харесват да си общуват с мъже, защото ги привличали интелектуално. и толкоз. ами защо не си говорят с жени, защо жените не ги привличат интелектуално. уж асексуални, а пък си избират един пол за разговори. не се ли осъзнават колко са им неосъзнати стремежите

   извинявам само физическата изневяра. най-страховитият й момент е, когато вземеш решението за нея. духовна и емоционална изневяра не разбирам. тя не може толкова лесно да бъде управлявана, била се случвала. ей тъй от небето пада, представи си, неизбежна и непридвидима. трябвало да бъдат извинени мъжете, които се влюбвали, защото това им било вдъхновението. талантът, ако правеше така... какви са тия слабости, бе жени, вземай си децата и да те няма, да се влюбва колкото си иска. то като нямаш емоционална стабилност и ще ти изневерява духовно, какво да правим още
който иска да се чука - да отива, това решение явно има нещо друго зад него, но не е физическото, не е неудовлетвореност физическа.
 физическата можеш изцяло да я предскажеш. 
става дума за морал, разбира се. 
  
 яла съм само най-хубавите плодове, най-хубавия хляб, всичко беше истинско. нямаше да имам претенции, ако бях имала нещо масово.

не могат да ме убедят, че животът извън Бг е страхотен. само в южна америка.

 какво щеше да бъде, ако четирите милиона емигрирали българи бяха сега тук.
не ги смятам за успели, за напреднали, за световности. 
те просто нямат проблеми, сериозно това.
пренебрежителни ли сме
успелите са ми много тъжни 

 искам да прочета нещо от jones 

в ужасно добро настроение съм
  обичам аромата на кафе, щом следобед някъде мирише на кафе, значи мястото е институция.

една статия

 Един антрополог предложил на деца от африканско племе игра. Поставил кошница с плодове близо до едно дърво и казал на децата, че което от тях първо стигне ще спечели плодовете. Но когато им казал "тичайте", те всички се хванали за ръце и побягнали заедно, седнали там и заедно изяли плодовете. Когато той ги попитал защо са направили така, когато едно от тях е можело да спечели всички плодове, те отговорили: Как може един от нас да е щастлив, ако всички други са тъжни?

 не вярвам обаче тези деца да могат да се натъжат от това, че не са спечелили. могат да почувстват жал към онзи един, който е спечелил и сам си яде плодовете. като казват възрастните: пожелавам на врага си несметно богатство и в палат да живее, но сам!
 нещастен е този, който не може да сподели радостта си.




Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Вярно е Аз съм в чужбина и може и да ...
29.05.2012 22:09
Вярно е
Аз съм в чужбина и може и да имаш пари ,но НЯМАШ БЪЛГАРСКИЯ ЖИВОТ А това е най готиния живот на света .
цитирай
2. graucho - Жалко, човекът е написал епилог преди около 2 г
29.05.2012 22:12
май, наистина готините хора си отиват от тук. Иначе и аз споделям мнението ти за асексуалните дами, но не им се сърдя-така е по-интересно. Има една приказка за КоКо Шанел- тя, толкова очарователно лъжеше, че може само да се съжалява, че понякога казва истината:)И с някои други изводи съм съгласен. С други -не. като с изневярата. Кво ще кажеш за неангажираща връзка? Имам пред вид израза.
цитирай
3. coffeen - отдаването не е за всеки.
29.05.2012 22:33
от деца ги учат да са индивидуалности вместо цялости
неангажираща връзка е мизерна история. вместо да се сближаваш с някого, ти се отдалечаваш. именно ангажирането е основното в една връзка, но хората са егоисти, не им се занимава с проблеми, не могат да са на разположение, не искат да се въвличат, или не искат да ги боли, да се прецакат, ако вложат нещо повече от телесното. обаче телесното е неделимо от емоционалното, трябва да си робот, ако спокойно ги разделяш. прилича на серийна наемна любов.

"Връзките ни са плоски и повърхностни, твърде често управлявани от гордост, ревност, вина и оскъдица. Любовта е заместена от сласт и егоизъм. Мнозина вече не се осмеляват истински да се доверяват, само играят ролята си, забравяйки някогашната си мечта — да направят Земята рай"
цитирай
4. анонимен - И защо си решила да пишеш толкова ...
29.05.2012 22:50
И защо си решила да пишеш толкова странно?И защо толкова размисли върху изневярата.Заслужава ли си?
Да се освободим от препинателните знаци!!!!
цитирай
5. coffeen - защото все още имаме наши собствени желания
30.05.2012 11:15
не знам защо, не е от значение.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: coffeen
Категория: Други
Прочетен: 656517
Постинги: 228
Коментари: 487
Гласове: 3744
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031