Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.12.2014 01:03 - МКС
Автор: coffeen Категория: Други   
Прочетен: 2935 Коментари: 0 Гласове:
1



спокойна съм, както обикновено след средата на декември, времето на потока джеминиди ми е любимо. откакто се помня тези дни са били най-хубави, оставям настрани суматоха и подаръци, тъмнината ме вълнува. празнувам точно както елиаде го описва. нощен режим се казвало. не знам какво точно ме омагьосва, но не е заради коледа, прилича на езичество или е силното чувство за свързаност, дори да не си размениш и дума с никого. 
 окачам лунния календар.

 
блогът ме беше разчетен за 180 постинга. няма какво да пиша, освен рецепти за билкови смеси или да превеждам статии по невробиология.
сексуалността на жените е порицавана. няма какво да промотирам, защото при много тя е закърняла, за французойки говоря. самата интрига на жените е дали да бъдат скъпа или евтина курва. мъжете живеели с цел да задоволяват някоя жена - това било най-важното нещо на света! не ми се обясняват сексуални апетити, смисъл на моногамията, защото моделът не е важен, нито дали жена ти е скъпа или евтина, а дали децата ти са скъпи. 
някой ден жена на близка възраст ще чете това, ще разбере какво съм правила. 
сега се съгласявам с патрисия каас, че мъжете са меркантилни и предсказуеми, какъвто и ход да предприемат, нали целта им е да задоволяват жена. отблъскващи са още повече, когато не се опитват да задоволяват никого, и тогава вече не са меркантилни, нито грам. 
 



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: coffeen
Категория: Други
Прочетен: 657033
Постинги: 228
Коментари: 487
Гласове: 3744
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930