Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.05.2008 23:49 - Тогава, не сега
Автор: coffeen Категория: Лични дневници   
Прочетен: 711 Коментари: 0 Гласове:
0



То се разля по вените ми отведнъж, нечакано и нетърсено, смея се сега, щастието е в моята рецепта-оригинал, и не е добавка; дори нещо да му притъпи вкуса, то отново ще вземе връх; все така става и когато умра, ще има още. Дори да го наричат глупост, колко ли е умно болката да ти прави удоволствие. Много е разпространен мазохизмът, но и природата е помислила толкова много за нас. Удоволствието просто не спира.
Утре всичко ще е минало, а бъдещето никога не идва.
Всичко се случи, на бъдещето не съм се и надявала
Всички виновни заложиха на силната ми страна, едно правилно поведение, което ме откачи от контрол. Това ми сбъдна мечтите, а не преструвките, опасността, а не сигурността.
Това са добрите герои, които прецакват нещата, лошите само са чисти и неподправени. Зле ми става от добрината, която ме е съпътствала, от правилното, от премереното и тегленото. Никога не съм играла с добрите деца, бях винаги в групата на дръзките и смелите, където всичко се случваше, а добрите само чакаха времето да мине и да се възмущават на събитията, в които не можеха да участват.




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: coffeen
Категория: Други
Прочетен: 658037
Постинги: 228
Коментари: 487
Гласове: 3744
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930