Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.11.2007 23:36 - Верността
Автор: coffeen Категория: Тя и той   
Прочетен: 784 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 03.11.2007 09:24


На партньорите в една връзка според мен не е настройка по подразбиране. Абсолютно съм за риалити от формата на "Острова..." , въпреки че не съм го гледала и няма да го направя. Не е нужно двама да бъдат поставени в агресивна среда, за да изменят на верността. Мъже и жени си изневеряват и в спокойни и мирни дни много по-често даже. За да си сигурен, че другият няма да кръшне, трябва най-напред да си зададеш въпроса, какво правиш ти, за да ти бъде другият верен? Ако си дал всичко от себе си, и той все пак "съгреши", тогава значи човекът ти не те заслужава, и жалко за него. 
От друга страна, когато партньорът ти е бил с друг/а, той става много по-вълнуващ; мисълта че някой друг го е имал в прегръдките си, е влудяваща, и е съживявала не една връзка, много повече отколкото да унищожава. Ако съм на такъв остров с какъвто и да е партньр, и той не се изкуши, доста ще се замисля дали да остана с него, ще ми се струва, че се е чувствал ограничаван от мен, след като моята роля е да развивам сексуалността му. И не бих искала да преча на най-естествените му желания (въпреки че изкусителките, и точно в тая среда да са далеч от естествеността). За мен верността е партньорът ми да няма нужда да бъде с друга, да иска аз да съм тази, с която ще споделя всичко. А не да се стиска за мен, защото иначе може да остане сам или няма смелост да се отдаде на изкушения. 
Тупарев е уцелил десятката с това шоу, защото още преди старта му то беше заклеймявано - много вероятен предвестник за един добър рейтинг. И като се сетя за действителността тук, където стандартната връзка се основава на страхове и зависимости вместо на освобождаване от изисквания, мога само да поздравя авторите за идеята. Всички имаме нужда от сигурност, но тя не е даденост нито в дивата (ни) природа, нито в администрираните ни общества. Изневярата често е търсена двустранно, макар и осъждана в случаите, когато се извърши едностранно. И точно действената страна постъпва по-достойно, защото не е лесно да се изкушиш. Има по-страшни и подли неща, които може да ти сторят от това да ти изневерят, ще ви се прииска да е било това... Но наистина изневярата може и да бъде безразличие към благоверната ти половинка, а това не се преживява леко.  




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: coffeen
Категория: Други
Прочетен: 658078
Постинги: 228
Коментари: 487
Гласове: 3744
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930