Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.05.2008 00:17 - Миризмата на гените
Автор: coffeen Категория: Тя и той   
Прочетен: 7148 Коментари: 27 Гласове:
0

Последна промяна: 19.08.2008 11:45

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Жената е създадена за забременяване. Опитите за изкривяване на репродуктивната й система са жестокост в отнемането на всичко човешко от нея. Оралната контрацепция осакатява; те вече не са и жени онези, които приемат хормонални препарати. Те престават да бъдат нормални. 5 години прием на хормонални таблетки състарява с 15 на биологично ниво. Години след спирането им в организма остават всичките гадости причинени от тях. Ако приятелката ви е решила да ги взема по някакви причини, то значи вие си лягате със зомби в пълния смисъл на думата, дори да изглежда зашеметяващо сега, отвътре тя е умряла. Няма да ви нахрани сетивата, защото е безвкусна, когато пробвате да проверите вкуса на устните й, тялото й няма мирис на жена, в гласа и липсват меките модулации под влиянието на еструса (при химическата контрацепция субектът няма овулация, и спира да е жена). Всички реакции са объркани и поведението й става опасно, понеже хапчетата й казват да търси партньори с гени или много близки до нейните или напълно противоположни, а правилното и естествено полово поведение е екзогамията, или да се търси просто някой по-различен от жената партньор за осигуряване на най-силен имунитет на потомството, в крайна сметка това е идеята на хетеросексуалността. Целта е да се запази генетичното различие, прегрупирайки в нови комбинации поколение след поколение, съвкупността от гени, които дават имунна сигурност.
Противозачатъчните блокират феромоните, които управляват пола и секса. Без тях жените не могат да отправят специфични сигнали, които не са очевидни за мъжа и без тях емоционалното поведение отслабва. Обонянието ги долавя, но те нямат собствена миризма. Но в това е може би смисълът и на израза "да водиш мъжа за носа"  като му даваш да долавя генетичните ти особености. Прихващането на определени феромони може би ни доставя удоволствие като активира ендорфините, докато други задействат отбранителните ни системи и предизвикват агресия. 
Миризмата е сигнал, който всяко новородено трябва да излъчва, или иначе майката го убива, при някои видове гризачи например. Предполага се, че хората също като животните имат вомероназален орган с нервни свръзки към хипоталамуса, което го превръща във важен сетивен център с огромно въздействие върху нашите най-примитивни емоции и пориви.

още една по-свежа статия



Тагове:   миризмата,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. bubulinka - не мога да се съглася с теб
09.05.2008 10:32
иначе какво? Секс ли да не правим, или да раждаме като за световно?
Между другото контрацептивите се изписват и като лекарство с цел възвръщане на хормоналния баланс. В днешно време медицината е доста развита ииии нещата не са чак толкова вредни, колкото ги изкарваш
цитирай
2. coffeen - и аз.
09.05.2008 10:47
мислех, че няма да има такива коментари на повърхността на темата. хормоналният баланс от какво ли се нарушава, синтетиката как може да балансира нещо природно, има си естествени средства за лечение - сексът е едно от тях.
цитирай
3. forestlove - аз мисля, че са вредни и това дето ...
09.05.2008 11:38
аз мисля, че са вредни и това дето говорят, че даже едва ли не "помагали" е жива глупост.
бубулинка, има една огромна група хора, дето не могат да забременеят без значение какво. това да ви е проблема на вас. всички знаем и други начини на пазене.
обаче, все пак, това е избор - личен и на двойката. така че ...

coffeen, много хубаво си го формулирал - "зомби". да. страшничко звучи така, както е написано.
всъщност, интересно ми е дали наистина е така. аз подозирам, че ДА, но от другата страна има един куп лекари и фармацевти, които твърдят обратното. кажи, ти защо казваш това - от човешка гледна точка ли (което е достатъчно и достатъчно силно като аргумент само по себе си) или имаш и някакво научно основание.
разкажи повече.

Поздрави!!
цитирай
4. thomas - @bubulinka
09.05.2008 12:05
Ти бъди супер свежа и апетитна като за схрускване, пък ние ще те пазим, щом не искаш да забременееш ;-)

Не знам дали е чак толкова мрачно положението, колкото го описва coffeen, но и аз с две ръце гласувам за всички истински и естествени неща.
цитирай
5. tani4ka73 - по-голяма глупост не бях срещала. а ...
09.05.2008 14:19
по-голяма глупост не бях срещала.а кое е естествено:прекъснатия полов акт или ползването на презерватив?Не знам от кой век си дошъл,но питай чичко гугъл малко повече за оралната контрацепция и тогава твори.Поздрави на всички,които харесват естественото - да си миришем и да ходим космати и да раждаме през 9 месеца - това ли е представата ви за истинска жена?
цитирай
6. coffeen - и аз
09.05.2008 14:29
жалко за #5. наистина ме разсмя, да беше прочела коментер #2. явно чичо гугъл е отговорът ти за всичко. кой ти е казал, че трябва да раждаш всяка година като не щеш. (на много места по света обаче това е практика - не е хубаво, в африканската джунгла дори има чудна култура по тези въпроси)
цитирай
7. анонимен - това да пълни глупости
09.05.2008 14:33
Аз съм пила хапчета 7 години.Спрях ги преди две години, защото започнах да пуша много.Няма нищо вярно в това, че на мъжете не им въздействат жени, които пият хапчетаЗа съжаление не мога да ви покажа кадри от живота ми в който не се е случило мъж да се запознае с мен и да полудее по мен.Да не говорим, че докато ги пиех нямах почти никакви косми и пъпки, бях абсолютно спокойна и щастлива.За тези 7 години съм качила не повече от 5 кила и съм почти сигурна, че това не беше заради хапчетата, а просто заради това, че не спортувах изобщо.Та по никакъв начин не съм съгласна с автора на темата.Мисля, че бих се превърнала в по-голямо зомби ако не бях пила хапчета и бях забременяла и да трябва да правя аборт.Това би донесло много по-голяма травма на организма и физическа и психическа.
цитирай
8. coffeen - браво
09.05.2008 14:38
и на #7. стискаме палци да се разминеш без евентуални последствия
цитирай
9. drblondy - интересно ми е,
09.05.2008 14:43
да разбера откъде черпите тази информация и ако може да я подкрепите с конкретни примери,защото аз мога да Ви опровергая почти по всеки от изложените факти(ако могат така да се нарекат).
цитирай
10. coffeen - @forestlove
09.05.2008 14:47
всички основания са научни, изследванията са дългогодишни, хапчето все пак е изобретено преди десетилетия. дори новите микротаблетки обаче са една макро манипулация със здравето на милиони жени. фармацевтичната индустрия в комбинация с "модерната" медицина са печеливш бизнес и ще ви кажат всякакви, всякакви глупости и ще ви държат в информационно затъмнение, само за да ви пречат да мислите, а и за да помогнат на тази гигантска машина да печели още повече милиарди. какво ги интересува, че някой не може да мисли, те ще се възползват от това.
цитирай
11. coffeen - @9
09.05.2008 14:53
отказва да живее в реалността. нека си взема хапчето тогава, щом й харесва повече от това да е жена и щом не намира друг начин.
цитирай
12. анонимен - това да пълни глупости
09.05.2008 15:01
да продължим темата на №7 - противозачатъчните хапчета са изключително силен социален инструмент. Те дават такава свобода на жените, за каквато мъжете дори не подозират. Жените могат да избират, как дали и от кого да имат деца, без да им се налага да прибягват до драстични методи, като аборт, който съгласете се, е доста по-травмиращ. Дали любимия има презерватив, а дали презерватива случайно се е скъсал? Какво остава - спешна контрацепция, която вече наистина обърква месечния цикъл.
Възможно е тази свобода да тревожи мъжете, защото не можеш "просто да и направиш бебе", случайно. Забременяването се превръща в обмислен акт, в целенасочено решение взето от двама възрастни, за което и двамата носят отговорност.
Колкото до външните физически белези - ще ми бъде интресно да приседнем пред някое кафене и да ми посочите сред преминаващите жени, тези които пият хапчета, и тези които не пият. Как мислите, ще познаете ли?
цитирай
13. coffeen - не дават
09.05.2008 15:10
свобода. вземат всичко, което природата щедро е подарила на женския пол. нима има такива, които без хапчета да не се чувстват свободни. защо аз не се чувствам така, или която и да е от приятелките ми. някой да е споменавал, че забременяването е необмислен и безотговорен акт, напротив, много е отговорен. какви социални инструменти ми намесвате; на мъжете ви ако им се ядат безвкусни ястия - сервирай им го това.
цитирай
14. coffeen - кого
09.05.2008 15:38
да защитавам, моля. фармацията да се защитава. разбрах, че си говоря с такива дето много държат да се забележи от километър, че са жени - радвам се. но много мъже именно това няма как да ги впечатли. става дума за разстояния от сантиметри.
цитирай
15. анонимен - аз съм номер 7
09.05.2008 15:41
Напълно съм съгласна с мнението на 12-тия.
Няма как да се разбере коя жена пие хапчета и коя не!Дори и да има някакви разлики-то те ще бъдат в полза на тези, които пият.С хапчетата жената се чувства сигурна, а от там тя е и спокойна и щастлива.Не искам да правя реклама на противозачатъчните-нека всеки сам да си решава, но да ми се развиват разни глупави теории, затова как пиещите хапчета не могат да въздействат на мъжете и нямали излъчване са си чисти приказки от хиляда и една нощ.
Само една изключително проста и ограничена жена може да не взима мерки против забременяване, докато не желае да има деца.На мен такива номера като "ще те пазя" не ми минават хич.Аз си пия хапчетата, а мъжете си слагат презервативи и точка.На който не му е кеф просто няма да прави секс с мен.И да ви кажа изобщо не съжалявам за това, че съм успяла да се предпазя от забременяване и аборти през младежките си години, защото сега животът ми щеше да е друг и не мисля, че щеше да е много хубав.
цитирай
16. анонимен - coffeen №13
09.05.2008 15:48
Извинете ме, но този спор е безумен. Всеки човек избира за себе си. На това му се вика интелигентност - възможността да правиш "информиран избор". При теб обаче информацията е еднопосочна - в посоката, която ти отърва. Не се заяждам, а просто коментирам. Ако се заяждах щях да кажа, че сигурно си в цикъл и за това си позволяваш този назидателен тон; грозните коментари относно жените, които са направили избор, различен от твоя и на твоите приятелки; както и коментари относно кулинарните предпочитания на нечии съпрузи. За мен спор няма. Решението може да е едно, но да е различно за всеки.
цитирай
17. coffeen - извинени сте
09.05.2008 16:00
не съм почвала спор, но фактът, че много млади жени се подразниха от написаното говори много. като е толкова хубаво да вземат хормони, нека не спират; това, на което са заприличали, хареса ли ви. Тонa ми в коментарите може и да не го сменя, за да бъда приветствана на всяка цена. Искам вие да се харесате
цитирай
18. thomas - Харесват се.
09.05.2008 16:06
Повярвай ми - напълно си се харесват! Рекламата ги е накарала да се чувстват куул, че могат да го правят когато и с когото си поискат - всъщност дотам тя не ги и лъже - вярно си е. Единственото, което не им казва, е че това ги осакатява. И то не по начина, за който ти говориш, а чисто духовно.

Сексът и любовта НЕ ТРЯБВА да са безопасни. Напротив - трябва да са нещо, при което ти подаряваш себе си на някой друг и вярваш, че той ще се отнесе с подаръка по най-прекрасния начин. Ако не го направи, трябва да си готов да загубиш "подаръка" - защото иначе какъв подарък е това.

P.S. Липсата на окосмяване НЕ Е химическа или медицинска промяна и в този смисъл не забелязвам някой да се изказва против нея, както и против една или друга прическа на главата :-)
цитирай
19. drblondy - аз не съм се подразнила,
09.05.2008 16:17
просто се поинтересувах откъде е изложената в постинга ти информация...
между другото,да,добре е отдалеч да ми личи,че съм жена...противното би означавало,че Дарвин някъде е сгафил. :-)
цитирай
20. coffeen - thomas,
09.05.2008 16:26
you rule! Това щях да казвам -че трябва да има опасност, иначе няма как да е интересно. мъжете трябва да осъзнават, че жената може да зачева. И осъзнато или не, търсят това - нейната плодовитост и сигналите, които тялото изпраща, за да ги води в разгадаването на безкрайно интригуващата й физиология. Тази, която не изпраща "неочевидни" съобщения за пригодността на тялото си - ще загуби повече отколкото, ако ги праща.
И ние, естествено, не съжаляваме, нашите мъже явно са си оценяли подаръците.
цитирай
21. coffeen - последно
09.05.2008 23:31
и първото нещо от Кама Сутра всъщност е, че жената е създадена за мъжа. Дали някога отсъствието на таблетките е пречило за развитието на любовното изкуство - никак. Имаше коментари, че не знам си как изглеждали дамите ползващи орална контрацепция - бях споменала, че може би изглеждат страхотно, но дали така се чувстват мъжете им, когато са с тях и след това. Всеки има право да мисли за себе си, ама при жената малко трудно стават така самоцелно нещата. Който е съгласен да предоставя тялото си в името на конспиративно-комерсиалните задачи на фармацевтиката, да го дава. може би хората вярват в слънчевите реклами за планиране на живота с разум и с чувства. Нарочно не казах как доста девойки лекомислено се "лекуват", само за да акцентират върху някои от вторичните си полови белези. Но всичко е от пусто – в празно. Мъжете са гладни и жадни, те не са чак такива естети и винаги ще предпочетат вкуса пред формата. Природата трудно може да бъде овладяна, дори и от фармацевтичен концерн.
А колкото повече илюзии си прави жената в съвременния свят, че е свободна, толкова по-жестоко ще продължава да бъде наказвана от природата.
цитирай
22. forestlove - това, че някой може да избира Кога, ...
10.05.2008 12:19
това, че някой може да избира Кога, Дали, Как и От кого да има деца, е пълна заблуда. зачеването е чудо. що не погледнете някой форум за хора с проблемно забременяване и стерилитет, да прочетете ужасни истории. и нито теоретичната, нито приложната наука имат власт над това. даже лекарите, дето цял професионален живот се занимават със стерилитет, накрая ти казват кротко: Абе, божа работа.
Това, че човек бил СВОБОДЕН да избира какво ще му се случи, е илюзия, с която се търгува явно ужасно успешно. човек е свободен единствено да избира КАК ще посрещне това, дето му се случва.

отново поздрави за авторката!
цитирай
23. varg1 - имаше такъв облог
12.05.2008 08:01
за или против противозачатъчните и тъй като знам че доста мацки ги пият защото се *бат като невидели рекох че няма да гласувам за тоя облог
цитирай
24. rotazia - Никога не съм пила нищо противо, ...
17.05.2008 14:53
Никога не съм пила нищо противо, никакви спирали , имах добър партньор до себе си, измаряхме се от хубав секс, без никакви усложнения , едва ли има друг такъв мъж като него, никой няма да може да го замени за това важно нещо ...
цитирай
25. анонимен - за таблетките
22.05.2008 13:22
Нека само да ви кажа няколко неща - преди да започна да взимам таблетки имах ужасно болезнен и нередовен цикъл, пъпчасвах като за световно и имах ужасен ПМС, определено не се чуствах щастлива в едни определени две седмици от месеца, което съгласете се си е половинта от живота ми. Бях раздразнителна и заядлива и определено не бях приятна компания за приятеля си в тези дни. Отделно когато правехме любов все се притеснявах да не забременея, което си е посотянен стрес в останалите две седмици от живота ми. На приятеля ми също не вярвям да му е било много приятно да прекъсва точно когато му е най-хубаво или пък да си надява някаква гума с която чуствителността и усещанията му са сведени до доста ниски нива (не че се е оплаквал някога). По някое време се разделихме и горе долу по същото време потърсих гинеколог, за да ме посъветва как да се справя с болките на цикъла си. Започнах да пия мини таблетки, и мисля че това е едно от правилните решения в живота ми, защото нямах вече болки, цикълът ми трае около 4 дни, без ПМС, без пъпки, нерви и каквото и да е друго. Дори мога да спортувам по време на цикъл, нещо което преди ми беше невъзможно. Повярвяйте ми доста по-щастлива се чуствам сега. Колкото до това дали привличам мъжете - имам нов приятел и по нищо не става ясно, че не го привличам, още повече че сега когато не съм под постоянно напрежение али случайно няма да забременея сескът е доста по голямо удоволствие за мен и откривам неща, които преди не съм правила и изпитвала. За мъжа до мен съм сигурна че се чества още по добре от това че не ползва презервативи - в началото ползвахме и беше доста по -зле да не говорим когато се случи да нямаме по ръка. Не мисля че го правя нещастен по някакъв начин с това че пия хапчета или пък че не съм му "вкусна" - напротив. Колкото до това дали аз съм зомби - доста по-зомбирана бях в онези две седмици които ви описах по-горе, в които бях на болкоуспокояващи (които те успиват) и нямах сили и желание за нищо.
Естествено това е лично за мен, за някой друг слонът може да има опашка.
цитирай
26. coffeen - още веднъж
22.05.2008 17:43
идеята на постинга и тук изобщо не е усетена. защо на никого не му e хрумнало да пробва с естествен, здравословен начин на живот, а е трябвало да стига до ПМС. Обработени, пакетирани, несвежи и неорганични продукти на никого не прощават. Таблетките - също. Толкова ли усилия изисква настина да се погрижим за себе си. Хапчетата не са решение, те са начин да избягаш. Замисли се в какво те превръщат. И последно - докато ги вземаш, реално нямаш цикъл.
цитирай
27. анонимен - ne na diane 35
16.02.2009 12:08
ot protivoza4ata4nite deane 35 se poiaviava okosmiavane o6te na parvia mesetc -ygas ne gi piite
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: coffeen
Категория: Други
Прочетен: 657145
Постинги: 228
Коментари: 487
Гласове: 3744
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930