Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.09.2008 23:30 - нагоре и надолу
Автор: coffeen Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1411 Коментари: 2 Гласове:
0



Има една действителност отделно от истините. Истината значи вярност (от саксонски), а пък действителността може и да не е вярна?
По-скъпоценното от всяка жена, от всеки мъж – това сте самите вие, вашето здраве и благоденствие. Виждала съм предостатъчно пъти колко са уплашени хората като им се наруши здравето, как жена/мъжът им изчезват с цялото си значение, стават просто никои, защото те могат ли да помогнат да оцелееш и този път. Страхът е огромен, и ще им давате свобода и избор, такива каквито не им трябват. 

Кога истински сме преживели лошите неща, които са се случили – когато си спомняме за тях без болка
. Болката е последното, което може да ме уплаши, тя е нещо въображаемо за мен, нереално или е част от мен и не мога без нея, та не я забелязвам
Само една болка ще помня винаги - това е неочакваната, внезапна, рязка физическа болка. Ако ще ви мъчат, нека поне имате предупреждение.
Какво искате да преживеете - искреност. екстаз. спокойствие. или всичко.
"Само да не е тая тревога. Тя е тревога за нищо. Защото няма какво да ме тревожи. Имам топлина, имам храна, имам жена и близки да ми угаждат, имам приятели да ме веселят... Само да не е тая тревога. Това очакване, това безпокойство, че закъснявам за някъде."
След като се омъжихме, с приятелките ми вече не се усмихваме, тревогите ни са реални, имат си "причина" - състезанието, усещането, че ще изгубим нещо. Това е защото имаме много, а многото ражда грижи, и никоя не е свободна заради това. Ще се смръщят и ще се угрижат хубавите момичета, само и само за да не стоят с "празен" живот; така че дръжте ги свободни. Какво значи това ли - да им угаждате, да - мъже на жени да правят кеф. Мъжът се чувства мъж като доставя удоволствие на жената, а жената - и на себе си като го прави.


Тагове:   Нагоре,   Надолу,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rotazia - Ах, колко щедро му се дава да ра...
19.09.2008 10:44
Ах , колко щедро му се дава
да разбере , че му е много....
А многото е като лава !
След лава нищо не остава .

Поздрави от мен !
цитирай
2. indiana - МЕчтите са действителност. . . д...
19.09.2008 20:54
МЕчтите са действителност...действителността не е реална!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: coffeen
Категория: Други
Прочетен: 657699
Постинги: 228
Коментари: 487
Гласове: 3744
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930